متین دانلود

  • تاریخ : ۴ام مرداد ۱۳۹۷

Monster Hunter World

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، بازی Monster Hunter World ماه آینده بر روی پلتفرم PC منتشر خواهد شد و به نظر می‌رسد تعدادی از مردم توانسته‌اند در حال حاضر این نسخه از بازی تجربه کنند. کاربری با نام FluffyQuack در وبسایت Resetera که نسخه‌ی PC این بازی را امتحان کرده است، اطلاعاتی پیرامون عملکرد اولیه و اسکرین‌شات‌هایی از بازی منتشر کرده است.

طبق گزارشات این کاربر، کارت گرافیک کمپانی NVIDIA یعنی GTX1080 قادر به ارائه‌ی نرخ فریم ۶۰ در رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل بر روی بالاترین تنظیمات گرافیکی (Highest) نیست. البته بر روی تنظیمات بالا (High) این کارت گرافیک قادر است بازی را به نرخ فریم ۶۰ برساند. FluffyQuack :

من یک تست عملکرد مختصر با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل در منطقه اولیه بازی انجام دادم:

بالاترین تنظیمات (Highest) : نرخ فریم ۴۴

بالاترین تنظیمات (با احتساب اینکه volumetric بر روی High تنظیم شده) : نرخ فریم ۵۰

تنظیمات بالا (High) : نرخ فریم ۶۰

تنظیمات متوسط (Medium) : نرخ فریم ۶۵

تنظیمات پایین (Low) : نرخ فریم ۱۰۸۰

این کاربر از یک CPU با مدل Intel i7-4790K همراه با ۱۶ گیگابایت رم استفاده کرده، پس از این جهت محدودیتی نداشته. علاوه بر این گفته شده که Capcom آپشنی به نام Volume Rendering Quality اضافه کرده است که گیمرها برای بهبود عملکرد باید نخست این گزینه را غیرفعال کنند.

لازم به ذکر است که اعداد و ارقام ذکر شده مربوط به کمترین نرخ فریمی است که این کاربر از مقایسه فعال بودن و فعال نبودن Volume Rendering Quality در تنظیمات Highest برآورد کرده، در این حالت بازی با نرخ فریم ۷۸ نیز اجرا شده است. واضح است که PC گیمرها برای انجام این بازی بر روی رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل به یک کارت گرافیک GTX1080Ti نیازمند هستند؛ جدای از این واقعیت که جلوه‌های بصری مشابه نسخه‌ی کنسولی این بازی است.

در زیر می‌توانید تعدادی اسکرین‌شات جدید از نسخه PC بازی را مشاهده کنید.

    

  

منبع متن: pardisgame