متین دانلود

  • تاریخ : ۶ام تیر ۱۳۹۷

آقای Mark Darrah تهیه کننده‌ی ارشد بازی Anthem روز پرکاری را در اکانت توییتر خود پشت سر گذاشت و به سوالات هواداران در باره‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی جدید استودیوی بایوور در این شبکه‌ی اجتماعی پاسخ داد. بسیاری از این سوالات صرفا توسط اطلاعاتی که تا به امروز از بازی منتشر شده است پاسخ داده شده‌اند […]

اطلاعات جدیدی درباره‎ی بازی Anthem منتشر شد

آقای Mark Darrah تهیه کننده‌ی ارشد بازی Anthem روز پرکاری را در اکانت توییتر خود پشت سر گذاشت و به سوالات هواداران در باره‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی جدید استودیوی بایوور در این شبکه‌ی اجتماعی پاسخ داد. بسیاری از این سوالات صرفا توسط اطلاعاتی که تا به امروز از بازی منتشر شده است پاسخ داده شده‌اند ولی در این میان اطلاعات جدیدی از بازی نیز منتشر شد.

بسیاری از بازی‌بازان درباره‌ی سیستم بارگذاری (Loadout) در بازی سوال پرسیدند و آقای Darrah با رویی بازی به این سوالات پاسخ داد. به گفته‌ی ایشان بازی‌بازان این قابلیت را خواهند داشت که چندین چیدمان مختلف برای هر زره Javelin ذخیره کنند و آزادانه بین آن‌ها انتخاب کنند. اگرچه شما در جریان مبارزات اجازه‌ی انتخاب یک چینش متفاوت را نخواهید داشت ولی این امکان را خواهید داشت که به راحتی در طول مراحل و پیش از شروع مبارزه با صرف زمانی کوتاه آیتم‌ها و سلاح‌های خود را جابه‌جا کنید.

همچنین اطلاعات جدیدی درباره‌ی سلاح‌ها، آیتم‌ها و جوایز مختلفی که در طول مراح و گشت و گذار به دست می‌آورید و نحوه‌ی دسترسی به این پاداش‌ها منتشر شد. به گفته‌ی آقای Darrah پاداش‌های بدست آمده هم سطح با سطح شخصیت Freelancer خواهد بود تا شما بتوانید به محض بدست آوردن یک آیتم از آن استفاده کنید. بیشتر پاداش‌های بدست آمده متناسب با زرهی خواهد بود که در آن زمان پوشیده‌اید ولی این به این معنی نخواهد بود که شما آیتم‌هایی متناسب با دیگر زره‌ها پیدا نخواهید کرد. همچنین تمامی پاداش‌ها از طریق انجام ماموریت و یا مبارزه قابل دسترسی نخواهند بود و برای یافتن برخی وسایل باید به گشت و گذار در جهان بازی بپردازید. به گفته‌ی آقای Darrah برخی از این آیتم‌ها در زیر آب مخفی شده‌اند. با این وجود بازی در زمان عرضه از امکان معامله بین بازی‌بازان پشتیبانی نخواهد کرد.

در زیر برخی دیگر از موارد ذکر شده توسط آقای Darrah آمده است:

  • برای تقابل و ارتباط با یکدیگر، بازی‌بازان نیازی به حضور در یک تیم ندارند. شما ممکن است پس از شکست در نبرد، توسط یک بازی‌باز که در آن زمان از آنجا عبور می‌کند نجات پیدا کنید.
  • امکان نبرد هوایی بین بازی‌بازان در بازی وجود نخواهد داشت.
  • در حال حاضر امکان آسیب رساندن به هم‌تیمی‌ها (Friendly Fire) وجود ندارد. اگرچه ممکن است تیم سازنده قبل از عرضه‌ی بازی نظرشان را تغییر دهند.
  • امکان ارتقا توانایی پرواز زره Javelin برای گشت و گذار راحت‌تر در محیط وجود خواهد داشت.
  • در طول مامورت شما امکان تغییر زره خود را نخواهید داشت. از نظر تیم سازنده اگر شما زرهی نامناسب برای یک ماموریت انتخاب کنید و در طول ماموریت شارژ زره شما تمام شود، شما در مامورت خود شکست خورده‌اید.
  • زره‌های Javelin به طور دائم نابود نخواهند شد و قابل تعمیر هستند.
  • صحبتی در باره‌ی برنامه‌های شرکت پس از عرضه‌ی بازی نشد ولی آقای Darrah علاقه‌مند هستند زره‌های Javelin با قابلیت مبارزات نزدیک به بازی اضافه شوند و یا حداقل سلاح‌های سرد برای زره‌های موجود عرضه شوند.
  • Anthem از ویژگی Color-Blind پشتیبانی خواهد کرد.
  • شما امکان انتخاب مجدد توانایی‌های شخصیت خود را خواهید داشت.
  • در حال حاضر برنامه‌ای برای بازی میان‌پلتفرمی وجود ندارد.
  • مراحل بازی برای تیم‌های ۴ نفره طراحی شده‌اند. اگرچه این مراحل را می‌توانید به صورت یک تا چهار نفره انجام دهید و اجباری برای تشکیل تیم ۴ نفره نخواهد بود.
  • آسیب ناشی از سقوط در بازی در نظر گرفته شده است، پس بهتر است مراقب فرودهای خود باشید.
  • سرعت حرکت تمامی زره‌های Javelin در خارج از نبرد یکسان خواهد بود.
  • شما به تمامی زره‌ها از طریق انجام ماموریت خاص دسترسی پیدا خواهید کرد و انتخاب ترتیب انجام این ماموریت‌ها با شما خواهد بود.

آقای Darrah و تیم سازنده به پاسخ دادن به سوالات بازی‌بازان ادامه خواهند داد. البته به سوالاتی که ممکن است باعث اسپویل و لو رفتن اطلاعات مهم بازی شوند پاسخی داده نمی‌شود. بازی Anthem برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در تاریخ ۲۲ فوریه عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa