متین دانلود

  • تاریخ : ۱۷ام دی ۱۳۹۷

کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت VentureBeat به صحبت در مورد Red Dead Redemption 2 و شرکت راک‌ستار (Rockstar) پرداخته است. همان‌طور که می‌توان انتظار داشت، کارگردان خلاق God of War به مانند بسیاری از منتقدان و بازی‌بازان به تعریف و تمجید از یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ یعنی Red Dead […]

کوری بارلوگ بازی Red Dead Redemption 2 و شرکت راک‌ستار را ستایش می‌کند

کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت VentureBeat به صحبت در مورد Red Dead Redemption 2 و شرکت راک‌ستار (Rockstar) پرداخته است.

همان‌طور که می‌توان انتظار داشت، کارگردان خلاق God of War به مانند بسیاری از منتقدان و بازی‌بازان به تعریف و تمجید از یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ یعنی Red Dead Redemption 2 پرداخته است.

در بخشی از مصاحبه او به صحبت در مورد برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی God of War در بازه‌ای زمانی متفاوت با Red Dead Redemption 2 پرداخت.

آه، بله، من می‌خواستم بازی را در سال ۲۰۱۸ عرضه کنم تا از Red Dead فاصله بگیرم. من کاملا این موضع را صراحتا به بقیه هم گفتم. Red Dead فوق‌العاده خواهد بود و زمانی که منتشر شود، یک خط زمانی جدید وجود خواهد داشت، قبل از Red Dead و بعد از Red Dead.

نگرش هر کس به بازی خود متفاوت است. ما فقط می‌خواستیم که از آن [Red Dead Redemption 2] فاصله داشته باشیم. ما به خط زمانی خود نیاز داشتیم، زمانی که تب و تاب Red Dead خوابیده باشد. و سپس آن‌‌ها [راک‌ستار]، تاریخ انتشار [Red Dead Redemption 2] را تغییر دادند. این فوق‌العاده بود، هرچه که هست من به گرمی از آن استقبال می‌کنم.

بارلوگ همچنین اذعان داشت، زمانی که هیجان برای بازی‌های سال ۲۰۱۸ به اوج خود رسیده بود، او به کلی God of War را از یاد برده است. همان‌طور که در نقل قول پایین می‌بینید، او به Red Dead Redemption 2 ،Assassin’s Creed و Spider-Man اشاره می‌کند.

من متوجه این موضوع که قرار است سالی فوق‌العاده برای بازی‌ها باشد، نشدم. فقط می‌توانم بگویم باورنکردنی است. از Obra Dinns و  Obra Dinns تا Red Dead گرفته، همه منتظر این بازی‌ها بودند و می‌گفتند که بسیار زیبا و بهینه هستند. من فکر می‌کنم زمانی که هیجان برای Spider-Man به اوج خود رسید، یک هفته و چند روز از عرضه‌ی بازی ما [God of War] گذشته بود. من با خود می‌گفتم، “آره من خیلی برای Spider-Man هیجان زده‌ام.”

با خود می‌گفتم که در حال حاضر من نمی‌خواهم در مورد God of War صحبت کنم. می‌خواهم ببینم عملکرد Spider-Man چگونه خواهد بود. و بعد Assassin’s Creed و Tomb Raider منتشر شدند و نوبت به Red Dead رسید. بعد با خود گفتم، وای خدای من، حتی من در حال فراموش کردن [God of War] هستم. بنابراین بله، من نگران بودم که ما فراموش شویم.

در ادامه بارلوگ به صحبت در مورد استودیو‌هایی پرداخت که اگر احساس کنند یک بازی عملکرد خوبی نخواهد داشت، در هر مرحله‌ای از توسعه آن را کنار خواهند گذاشت. برای مثال بارلوگ به راک‌ستار و ناتی داگ اشاره کرد و گفت که “احترام بسیاری” برای آن‌‌ها قائل است.

این فوق‌العاده، The Last of Us هم همین کار را انجام داد. ناتی داگ به خاطر ساخت بازی‌هایی از این دست شهرت دارد. اگر بازی خوبی نیست، آن را کنار بگذارید، مهم نیست که کامل شده باشد یا خیر.

شما باید آن را عملی کنید. من احترام زیادی برای کاری که راک‌ستار انجام می‌دهد، قائلم. چراکه آن‌ها به یک چیز نگاه می‌کنند و با یک جهش آن را انجام می‌دهند.

منبع متن: gamefa