متین دانلود

  • تاریخ : ۱۲ام تیر ۱۳۹۷

از زمان عرضه تا به حال، عنوان Sea of Thieves طرفداران بسیار و مشتاقی را بدست آورده، اما کماکان این واقعیت را عوض نمی‌کند که نتوانست رضایت منتقدین رو آنطور که باید، بدست آورد. در مصاحبه‌ای با GameSpot، مدیر اجرایی “جو نیت” (Joe Neate)، طراح ارشد “شلی پرستن”  (Shelly Preston)و کارگردان طراحی، “مایک چپمن” (Mike Chapman) درباره رشد بازی صحبت کردند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بنابر این مصاحبه سازندگان مدعی شده‌اند که به ندای طرفداران گوش کرده و بدنبال تقویت بازی هستند، همچنین درباره اینکه آپدیت‌های آینده چگونه قرار است در بازی پیاده شوند صحبت‌هایی کرده شد که حال به آن‌ها خواهیم پرداخت.

سازندگان بر روی جدیت خود در قبال صحبت‌های طرفداران تاکید ویژه‌ای داشتند و مثالی که در این رابطه زدند، تغییر دیدگاه‌شان درباره هوش مصنوعی کشتی‌ها در بازی بود. قبل از این مسائل، آن‌ها بشدت مخالف استفاده از هوش مصنوعی برای کشتی‌ها بودند و سعی بر واقع‌گرایی بیشتر داشتند، حال “نیت” توضیح می‌دهد که این مورد می‌تواند مثبت هم باشد.

“این همچنین موقعیتی است که ما بازیکنان را به ایجاد یک خدمه و ساخت اتحاد با دیگران تشویق می‌کنیم تا به جنگ با کشتی‌های ارواح و اسکلت ها بروند.”

آن‌ها در ادامه توضیح می‌دهند که تنها سعی در گوش فرا دادن به سخنان طرفداران ندارند، بلکه می‌خواهند ایده‌های خودشان را هم به آن اضافه کنند.

“این یک ترکیب از چیزی که بازیکنان می‌خواهند، به اضافه حال‌وهوای Sea of Thieves، اما به نحوی شگفت‌آور.”

وی توضیح می‌دهد که برای مثال نه تنها قصد دارد تا مناطق بازی را گسترش دهد، بلکه می‌خواهد برای مثال یک منطقه ناآرام چون یک آتش فشان را برای ایجاد تجربه‌ای درگیرکننده به ارمغان آورد. “نیت” در این باره می‌گوید:

“این بازی برای همه نبوده و همگان هم با انتخاب‌های ما کنار نیامدند، اما ما این کار را از عمد انجام دادیم تا تجربه چند‌نفره جدیدی را برای مخاطبین خود به ارمغان آوریم، تجربه‌ای سرگرم کننده، مخاطب دوست و جذاب که موانع را در هم می‌شکند.”

شما هم اکنون می‌توانید این بازی را بر روی پلتفرم XBox One و سیستم‌های شخصی تجربه کنید.

منبع متن: pardisgame