متین دانلود

  • تاریخ : ۱۸ام تیر ۱۳۹۷

به تازگی وب‌سایت USgamer، موفق شد تا با آقای آدام کریتون (Adam Creighton)، رئیس استودیو‌ی پنیک باتن (Panic Button)، مصاحبه‌ای داشته باشد. آقای کریتون در این مصاحبه نسبت به آینده‌ی نینتندو سوییچ ابراز امیدواری کرد و در مورد کنسول‌های نسل بعد نیز توضیحاتی را ارائه داد. به جز نینتندو، احتمالاً پنیک باتن تنها شرکتی است که […]

پنیک باتن به آینده‌ی نینتندو سوییچ امیدوار است

به تازگی وب‌سایت USgamer، موفق شد تا با آقای آدام کریتون (Adam Creighton)، رئیس استودیو‌ی پنیک باتن (Panic Button)، مصاحبه‌ای داشته باشد. آقای کریتون در این مصاحبه نسبت به آینده‌ی نینتندو سوییچ ابراز امیدواری کرد و در مورد کنسول‌های نسل بعد نیز توضیحاتی را ارائه داد.

به جز نینتندو، احتمالاً پنیک باتن تنها شرکتی است که در مورد سخت افزار نینتندو سوییچ و توانایی‌های آن بیشترین دانش را در اختیار دارد. این توسعه دهنده‌ی با استعداد، بازی‌های بزرگی مانند DOOM، Rocket League و Wolfenstein 2 را برای این کنسول پورت کرده‌ است؛ به تازگی دریافتیم که عنوان Warframe نیز توسط پنیک باتن پورت خواهد شد. پس با توجه به موارد ذکر شده، قطعاً این استودیو صلاحیت اظهار نظر در مورد آینده‌ی این کنسول را دارد.

در طی این مصاحبه، آقای کریتون در مورد آینده‌ی روشن این کنسول توضیحاتی را ارائه داد:

این کنسول یک سخت افزار جذاب است و ما همچنان چیز‌هایی جدیدی را در مورد آن یاد می‌گیریم. ما با شرکت‌های نینتندو و انودیا (Nvidia)، رابطه‌ای نزدیک داریم و این برای ما یک فرصت است تا بتوانیم کار‌‌های بیشتری را با این سخت افزار انجام دهیم. این خیلی جالب است؛ به عنوان یک دستگاه بازی، نینتندو سوییچ هنوز در اوایل راه خود به سر می‌برد. من برای دیدن کار‌هایی که می‌توان با سخت افزار و بهینه سازی انجام داد، بسیار هیجان زده‌ام.

در ادامه، آقای کریتون در مورد نسخه‌ی نینتندو سوییچ برخی از بازی‌ها که کیفیت کمتری را نسبت به کنسول‌های دیگر ارائه می‌دهند، صحبت کرد. وی توضیح داد که این موضوع در هر بازی متفاوت بوده و یک اشکال کلی نیست. همچنین استفاده از دانسته‌های توسعه دهندگانی مانند پنیک باتن در طی مراحل توسعه به این موضوع کمک می‌کند.

بستگی به این دارد که آیا یک بازی محتویات زیادی را ارائه می‌دهد یا خیر. شما عنوانی مثل Wolfenstein 2 را دارید که شامل محتویات زیادی مانند صداگذاری، زبان‌‌های متعدد و موارد دیگر می‌شود؛ پس محتویات زیادی برای ارائه وجود دارد.

زمانی‌ که مردم در مراحل اولیه‌ی توسعه ما را در جریان قرار می‌دهند، ما می‌توانیم به آن‌ها در تصمیات مرتبط با گیم‌پلی و ساخت محتواهایی که باید برای کنسول نینتندو سوییچ در نظر بگیرند، کمک کنیم؛ این موضوع در آینده به یک برتری تبدیل می‌شود.

سپس پای کنسول‌‌های نسل بعد اکس‌باکس و پلی‌استیشن نیز به گفت و گو کشیده شد. برخی از مردم نگران این هستند که با آمدن کنسول‌های نسل بعد، شرایط برای نینتندو سوییچ و پشتیبانی ناشرین ترد پارتی تغییر خواهد کرد. کریتون در این مورد توضیح داد که این موضوع به نحوه‌ی ارائه‌ی کنسول توسط مایکروسافت و سونی باز می‌گردد. اگر نینتندو بخواهد مسیر ۳DS را دوباره طی کند، ممکن است شاهد نسخه‌ای قدرتمندتر از نینتندو سوییچ باشیم.

این موضوع جالب خواهد بود؛ کسی چه می‌داند که نسل بعد چه اتفاقی می‌افتد. آیا یکی از آن‌ها کنسولی قوی‌تر خواهد ساخت؟ آیا آن‌ها به نینتندو نگاه کرده و مانند این شرکت عمل خواهند کرد؟ آیا هر دو کار را انجام می‌دهند؟ نینتندو در نسل‌های گذشته نشان داد که قصد رقابت در قدرت کنسول را ندارد؛ نینتندو سوییچ یک نمونه عالی از همان فلسفه است که برروی کیفیت بازی‌ها تأثیر منفی نمی‌گذارد. همچنین آن‌‌ها برای ارائه‌ی محتوای AAA با بتسدا و ناشرین دیگر، همکاری‌هایی را انجام داده‌اند.

شاید زمان تکامل سخت افزار، آن‌ها یک بخش را قوی‌تر کنند؛ شاید آن بخش گرافیک یا سخت افزار باشد؛ شاید مانند پلتفرم‌های دیگر به کنترلر، ورودی‌هایی را اضافه کنند؛ خلاقیت‌های بسیاری می‌توان به خرج داد.

به نظر شما آینده نینتندو سوییچ به چه شکل خواهد بود؟ آیا کنسول‌های نسل جدید مانع از موفقیت نینتندو سوییچ خواهند شد؟ آیا شاهد کنسولی جدید از نینتندو خواهیم بود؟

منبع متن: gamefa