متین دانلود

  • تاریخ : ۲۳ام تیر ۱۳۹۷

تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا برخی از افراد به شدت غرق در دنیای Star Wars می‌شوند؟ این سوالی است که جید ریموند (Jade Raymond) رئیس الکترونیک آرتس موتیو (EA Motive) که در اتخاذ استراتژی‌های کلی Star Wars، الکترونیک آرتس را راهنمایی می‌کند، در مورد آن تحقیق کرده و به آن پاسخ داده […]

جید ریموند از دلایل غرق شدن طرفداران در دنیای Star Wars می‌گوید

تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا برخی از افراد به شدت غرق در دنیای Star Wars می‌شوند؟ این سوالی است که جید ریموند (Jade Raymond) رئیس الکترونیک آرتس موتیو (EA Motive) که در اتخاذ استراتژی‌های کلی Star Wars، الکترونیک آرتس را راهنمایی می‌کند، در مورد آن تحقیق کرده و به آن پاسخ داده است.

اما نتیجه‌ای که او گرفته است در نوع خود جالب است. طرفداران هاردکور Star Wars بیشتر به خاطر جزئیات ریز و کم‌اهمیت‌تر در دنیای Star Wars غرق می‌شوند تا تبدیل به “طرفدار شماره یک” شده و اطلاعات خود را به رخ دوستانشان بکشند:

جالب است که بدانید، انگیزه اصلی برای طرفدارانی که به تجربه بازی‌های Star Wars می‌پردازند و یا به هر روش دیگری در دنیای Star Wars غرق می‌شوند این است که تبدیل به طرفدار شماره یک بازی بشوند تا از دوستان خود در زمینه اطلاعاتی که از جزئیات کم‌اهمیت Star Wars دارند، پیشی بگیرند.

این خنده‌دار است، با این وجود انگیزه اصلی برای بیشتر طرفداران این است که [با خود بگویند] اگر این کار را بکنم، کمی بیشتر اطلاعات در مورد جهان Star Wars کسب می‌کنم و می‌توانم این اطلاعات را به رخ دوستانم بکشم؛ چرا که من آ‌ن‌ را می‌دانم و آن‌ها نمی‌دانند. در واقع این طرز تفکر بسیار گیمرانه است! می‌دانم که به نظر خنده‌دار می‌رسد؛ با این حال ما زمان بسیار زیادی را به صحبت کردن با طرفدارن Star Wars و بازی‌بازان Star Wars گذرانده‌ایم و این انگیزه اصلی برای همه بود: بیشتر یاد بگیرم تا تبدیل به کارشناس شماره یک Star Wars شوم.

ریموند از روش بی‌پرده و رکی برای بیان این واقعیت استفاده کرده است. ولی در واقع طرفدار چیزی بودن نیز به همین معناست. این که بیشتر از افراد دیگر در آن غرق شویم و اطلاعاتی بیشتر به دست آوریم. همچنین جید ریموند در مورد نحوه راهنمایی دادن خود به الکترونیک آرتس در زمینه پروژه‌های Star Wars اظهاراتی بیان داشت:

هر استودیویی در تلاش است که بفهمد چه عنوانی را می‌خواهد بسازد. وظیفه من این است که در این زمینه آن‌ها را کمک کنم: چطور می‌توانیم آن‌ها را در مسیر درست قرار دهیم؟ واضح است که ما نمی‌خوهیم چهار عنوان Star Wars را در یک سال عرضه کنیم. ما نمی‌خواهیم که تمام بازی‌های ما در مورد جدای (Jedi) باشد. این خوب است که عده‌ای برروی انواع دیگری از گیم‌پلی و فانتزی‌های بازی‌بازان تمرکز کنند.

الکترونیک آرتس تا به حال نتوانسته آن طور که باید در سری Star Wars موفقیت به دست آورد. Star Wars Battlefront محتویات کمی داشت. Star Wars Battlefront II در زمینه پرداخت‌های درون برنامه‌ای زیاده‌روی کرده بود و پروژه Star Wars استودیو ویسرال گیمز (Visceral Games) به طور کامل لغو شد. پنج سال از همکاری لوکاس فیلم (Lucasfilm) و الکترونیک آرتس می‌گذرد و شما این حق را دارید که از این ناشر به دلیل عدم ساخت یک Star Wars کاملا موفق، شاکی باشید. اما حال شاید الکترونیک آرتس بتواند با راهنمایی‌های جید ریموند در این زمینه بهتر عمل کند و عنوانی درخور نام Star Wars تحویل بازی‌بازان دهد.

عنوان بعدی Star Wars توسط استودیو رسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) در دست توسعه قرار دارد و تحت عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order شناخته خواهد شد. این بازی قرار است سال ۲۰۱۹ میلادی و در تاریخی نامشخص عرضه شود.

 

منبع متن: gamefa